Jag har tråkigt och ingenting att skriva om så ni får en lista...

Jag har insett att... det finns SÅ mycket som jag inte har någon koll på eller någon som hellst makt över i världen.
Jag lyssnar på... all musik jag kommer över i princip.
Jag pratar... mycket!
Jag tycker om... lukten av nybakat.
Jag avskyr när... jag vaknar upp och inser att klockan är mer än vad den borde...
Min första vän hette... förmodligen Moa eller Emma.
Jag är rädd för... män som beter sig konstigt.
Den bästa känslan är... känslan av adrenalin som pumpar!
Jag är bäst på... att vara Alice.
Jag är sämst på... Tv-spel...
Det finaste som finns är... skratt.
I somras var jag... lycklig.
Sist jag grät var... på Gotland tror jag.
Jag kan inte... skriva snyggt med min vänsterhand.
När jag vill tänka... så gör jag det?
Min mobiltelefon är... ganska risig och ganska dålig.
När jag vaknar på morgonen... HAHAHA!
Innan jag går och lägger mig... så brukar jag se på Friends. :]
Ikväll ska jag... sova.
Jag vill verkligen... göra en massa saker innan jag dör!
Just nu är jag... pigg fast jag inte borde vara det.

(Ber om ursäkt för missbruket av !)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0