Min statistik är inte bra...

...och jag är inte förvånad. Sen jag fick min iPhone har jag knappt orkat öppna datorn. Kärlek till er tappra läsare som tittar in här fast jag aldrig skriver!♥ Men som sagt så är jag för upptagen med att ha sommarlov för att blogga... Hur som helst, skriver senare, hörs!


Postat av: moa

hihi jag ska gå media! tack!:D

2012-08-20 @ 07:41:54
URL: http://moaegholt.blogg.se
Postat av: Anonym

du har inte uppdaterat sen slutet av juli, nu har din iPhone gått för långt >:O
Nämen seriöst ska du inte skriva något snart?

2012-08-27 @ 22:27:06
Postat av: kalle

börjar det inte vara dags för en uppdatering snart? det var senast i slutet av Juli. släpp din iPhone nu.

2012-09-01 @ 01:52:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0