Bloggen har varit lite tom...

...på senaste tiden. Men det är av det enkla skälet att jag har haft annat för mig. Har haft fullt upp med att ha mina sista lektioner, lämna in mina sista arbeten och en massa annat. Ordet 'sista' har varit välanvänt dom senaste två veckorna... Och nu är det absolut sista veckan av grundskolan. Känns otroligt bra!

Dagen har varit bra! Haft mina sista seriösa lektioner och sen såg vi film hela eftermiddagen. Hade också hunnit tvätta fyra tvättmaskiner innan klockan hade slagit fem, städat lite här hemma, bestämt min outfit till skolavslutnignen och köpt nya skor. Duktigt Alice! Aja, imorgon väntar brännbollsturnering, våran klass brukar ju inte vara några stjärnor men vi kämpar ändå!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket för att någon ska orka läsa, hörs!


Otroligt vacker bild från i fredags.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0