Idag har det varit sol...

...och varmt. Hela skolan har spelat brännboll och våran klass överraskade genom att vinna två av sina tre matcher och förlora den tredje med 3 poäng. Har också lyckats bränna mig i ansiktet... -.-

Kvällen har jag spenderat med Tilda. Först en fotbollsmatch, sen tankning av moppen och sedan satt vi vid bryggorna. Inte helt fel förutom att det blev lite kallt...

Aja, imorgon väntar först dans i pansalen och sedan "finlunch" på skolan och sedan skolavslutning. Blir troligtvis också någon form av aktivitet på kvällen. Jag har förberett mig in i minsta detalj nu! Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag troligtvis stå där 10 minuter innan det börjar och stressa som fan...

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag är utvilad och redo för dans imorgon, och jag har åter igen skrivit alldeles för mycket, ber om ursäkt, hörs!


Bild från förra årets skolavslutning.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0