Igår upphörde min skolplikt...

...och jag är nu fri att skita i skolan om jag så vill! Känns riktigt bra.

Gårdagen började med en rejäl försovning och jag var på mindre än 5 minuter klar att fara och hämta Tilda, rekord! Förmiddagen bjöd på dans på efyran i en väldigt liten och varm lokal. Det var väl inte precis min grej men det gick väl hyffsat i alla fall. Sedan var det någon timmes upphåll tills det bjöds på finlunch i matsalen.

Två mobilbilder från lunchen. Erhöll denna present, bestående av en
bok, ett diplom och en skiva, som tack för att jag har gått estetiskplattform.

Sedan var det åter igen några timmar tills första skolavslutningen skulle börja. Jag skulle ju hålla ett litet "tal" eller vad man ska kalla det. Jag var nervös men det gick bättre än förväntat och alla andra verkar då tycka att det var kloka ord så... Jag slänger upp lite bilder som min mor tog. Det bör tilläggas att hon inte är någon proffsfotograf så...


En gul ros från mor &far, en rosa ros från Tilda och en röd från skolan.



Sedan spenderades större delen av kvällen med Tilda, men vi träffade också Emma och Celina.

Otroligt vacker mobilbild.


Tack 9B för några tårar och många skratt!♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0