Midsommar!

Dagen började bra med en bok och musik ute i solen.


Kring fem så bar det av till Tilda. Där blev det grillning för fulla muggar!

Förste grillmästare Tilda.



You get the point, vi grillade...

Efter det här blev det inte så mycket fler bilder förutom några på våran efterrätt men jag antar att ni inte bryr er så mycket. Efter en riktigt god middag så bar det av ut på stan i alla fall. Kring två så kom en sliten krigare utan skor hem, skickade och mottog några jävligt märkliga sms och somnade sedan. Jag hade trevligt, hoppas ni också hade det!

Nu ska jag i alla fall sätta mig på moppen och köra ut till stugan. Vi hörs på måndag! :D


Postat av: Anna

Jag lottar ut veckans blogg i min blogg, var gärna med:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

2012-06-26 @ 18:38:00
URL: http://annazplace.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0