Fan, fan, fan!

Har inte kunnat gå och läggga mig förän nu. Har nämligen suttit och sett dom sista avsnitten av säsong 2 av The walking dead och HELVETET så spännande det blev. Kunde inte slita mig. Mitt hjärta slår hur fort som helst och jag vte inte vad allt mest! OMG,OMG,OMG, GAAAH! Så jävla sjukt, och jag måste vänta tills i höst på nästa säsong!
Asså jag kommer gå i taket! Tex den här bruden/människan dyker upp;

Mer än så här får man inte se! Ni förstår ju att jag blir helt insane! Och typ hälften av alla dör och OMG!!! Och nu kommer jag inte kunna sova för att det blev så mycket känslor och mycket att tänka på...
Grattis om du har lyckats läsa dig genom hela inlägget av psykbryt och kommit hit, jag passar på att beom ursäkt och en sak till.... OH MY GOD!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0