Jag trodde ni skulle vara kreativare än det här...

MEN MEN, jag får väl vara kreativ själv då.
Imorgon är det fin fredag har jag bestämt! Är det någon som är taggad är det bara att hänga på! Och känner ni att det inte är en sådan dag då du vill klä upp dig kan du bara hålla huvudet högt och må bra, because a smile is the best make-up! På tal om smile, visst har ni sett det här?
MEN MEN, jag får väl vara kreativ själv då.
Imorgon är det fin fredag har jag bestämt! Är det någon som är taggad är det bara att hänga på!
Och känner du att det inte är en sådan dag då du vill klä upp dig kan du bara hålla huvudet högt
och må bra, because a smile is the best make-up! På tal om smile, visst har ni sett det här?

Har ni inte sett det redan kan ni ju gissa vad det är som har hänt! Joo, vårt kära Frasses har bytt namn till Big smajl.
Alla Frasses i Skellefteå har uppenbarligen blivit uppköpta av en dyslektiker. Fan va sur jag blev...



Postat av: Marknadsavdelning på Frasses Hamburgare

Frasses har inte bytt namn. Det är ägaren till de tre restaurangerna i Skellefteå som har bytt koncept. Vi letar nya lägen i Skellefteå!

2012-03-30 @ 10:16:12
URL: http://frasses.se
Postat av: Marknadsavdelning på Frasses Hamburgare

Frasses har inte bytt namn utan det är ägaren till de tre restaurangerna i Skellefteå som har bytt koncept.

2012-03-30 @ 15:37:00
URL: http://frasses.se
Postat av: Tomas

Så länge det är lika gott som förr så kan jag acceptera det här. Men synd att alla namnbyten som sker i världen sker till det sämre. Tänk om nåt engelskklingande, med lustig stavning, skulle bytas till ett respektingivande, klassiskt svenskt namn? Det skulle aldrig hända!

2012-04-02 @ 10:14:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0