En sammanfattning av veckan.

Veckan började bra! På Tisdagen såg det ut så här:
Parkerade mig alltså ute i solen med en Loka och en Harry Potter bok.

Veckan gick vidare, det var strålande väder, alla var nöjda, en trevlig stämning låg i luften med andra ord!
På Torsdagen (tror jag...) så tog jag och Emma en sväng på stan, hittademin skolavslutningsklänning och köpte mig en bikini:
Blev denna, är faktiskt nöjd.

Och igår invigdes den nya bikinin med bad i Hampen. Det blev också några försök till brasor men efter som vi inte hade någon ordentlig ved så blev dom jättehöga och brann bara någon kort stund.
Jaa, ni ser ju... Men vi hade en trevlig kväll i alla fall.

Nu avslutar jag veckan som jag började den, jag tar en tur till Hogwarts ute i solen. Hörs!

(Ber om ursäkt för diverse stavfel, jag har solen i ögonen och ser knappt vad jag gör)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0