Gårdagen...

...kan väl sammanfattas med ett ord; super! Dagen började med att jag sov lagom länge och när jag vaknade så såg det ut så här:
27,8° på våran balkong. Sommarväder big time! Satte mig därute med en bok och bara glassade tills klockan var kring fyra, då slängde jag mig i duschen för att vara klar tills klockan 6 då jag,Tilda,Celina,Vicktoria,Paulina och Lina skulle ses på Tatung för middag. Åt den godaste efterrätten jag ätit på länge!

Helt sjukt gott!

Sedan sa jag hejdå till brudarna och mötte upp Emma och vi for vidare till någon som jag inte har koll på. Där träffade vi ett flertal mycket trevliga personer och inte allt för sent avslutades kvällen med en kopp varm choklad framför tv:n med min far. Tack alla inblandade för en fin kväll!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0