Ber om ursäkt för min frånvaro...

Tänkte bara berätta hur random min klass är...

John sitter i verkstan och petar på någon axel och säger nöjt:
-Tänk om jag var ett lager, gud vilket bra lager jag skulle vara!

Pontus kommer fram och pekar på ett insug i motorn vi håller på att ta isär och säger fundersamt:
-Undra vad som skulle hända om man stoppade in en banan här när motorn är igång...?

Man ska förmodligen vara riktigt trött för att det här ska vara roligt men aja, random är dom iaf...



Postat av: bloggläsar'n

xD haha

förresten, ska du inte sätta en bild uppe i högra hörnet? :P

2012-11-17 @ 05:09:28
Postat av: Louise

fin blogg :)

2012-11-17 @ 17:34:14
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: Olivia Modigh

Jätte fin blogg! Men är ni bara 2 tjejer i din klass haha?

Svar: Yes! Det är inte så många tjejer som vill gå fordons, tyvärr.

2012-11-18 @ 09:21:03
URL: http://oliviaaam.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0